Markkinoi tuotteita tai brändiä Suomen Luonnon testissä ja tietovisassa!

Testiä voi muokata markkinoinnillisten toiveiden ja tavoitteiden mukaan. Testata voi joko itsensä tai tietonsa: Mikä tuote sinulle on sopivin? Millainen retkeilijä olet? Testaa tietosi pellavasta! Vain mielikuvitus on testin suunnittelussa rajana.

Kysymyksiin voi liittää kuvan, videon tai vaikkapa äänen. Kysymykset voidaan näyttää joko kaikki yhtä aikaa tai yksi kerrallaan.

Tässä esimerkissä testiin on nostettu Lapuan Kankureiden ja Luontokaupan Saimaannorppa-pellavatuotteita.

Leipätekstiin voi lisätä kuvia.

Tuotekuvien yhteyteen (testin tulossivulle) sekä leipätekstiin voi liittää tietoa tuotteista, brändin logon ja muita kuvia sekä linkkejä esimerkiksi verkkokauppaan. Kilpailun pääkuva voidaan suunnitella houkuttelevaksi ja sisältöä tukevaksi.

Kilpailun yhteyteen voi liittää esimerkiksi arvonnan, ja se saa näkyvyyttä etusivullamme sekä suosituissa somekanavissamme.

Sivu on esimerkki tietovisastamme.

Lue lisää!

Mediakorttimme löydät täältä >>
Muita markkinointitapoja suomenluonto.fi:ssä >>

Testaa ja voita suosikkisi!

Tämä on mainostajille suunnattu esimerkki suomenluonto.fi-sivuston mahdollisuuksista brändin ja tuotteiden markkinointiin.

1/3

Mikä näistä saa sinut parhaiten rentoutumaan?

Norppakuosin on suunnitellut Kaarina Tiainen.

Saunan lämpö

Takkatulen loimu

Pulahdus luonnonvesiin

2/3

Mieluisin lomakohteesi?

Norppakuosin on suunnitellut Kaarina Tiainen.

Kesämökki

Kulttuurikohteet

Aurinkoinen ranta

3/3

Koleaan syyskeliin paras vastalääke on:

Norppakuosin on suunnitellut Kaarina Tiainen.

Napakat löylyt

Höyryävä mukillinen kaakaota

Lämmin kylpy

					
					
				

Joululahjaksi hetkiä ja retkiä luonnossa!

Kuksa sekä lehti käteen ja luontoon: Suomen Luonto -lehti johdattaa seikkailuun ja metsän siimekseen piilotetun tiedon äärelle.

Joulutarjous: lehti+digi vuodeksi 63,50 €