Luonnonystävän ykköslehden verkkosivusto, joka tavoittaa lehden lukijoiden lisäksi runsaasti muuta luonnosta, ympäristöstä ja ekologisesta elämäntavasta kiinnostunutta yleisöä. Sivusto tarjoaa ajankohtaista luontotietoa, vinkkejä luontoharrastukseen, lisämateriaalia lehden artikkeleihin, lehdentekijöiden ja asiantuntijoiden blogeja, lukijoiden luontokuvia ja kilpailuja.

Verkkosivuston kävijämäärät

  •  Käyntejä keskimäärin 207 700 / kuukausi
  • Yksilöityjä kävijöitä keskimäärin 134 200 / kuukausi
  • Sivun katseluita keskimäärin 343 400 / kuukausi

Sosiaalinen media

  • Facebook yli 100 000 seuraajaa
  • Instagram yli 80 000 seuraajaa
  • Twitter yli 13 000 seuraajaa

Bannerimainonta

Formaatti: JPG Mukana toimitetaan linkki, johon bannerin toivotaan johtavan.
Resoluutio: 72dpi
Väriavaruus: RGB

Mainosten paikat, kuvasuhteet ja aineistokoot:

  • Paraatibanneri sivujen yläosassa: 4×1, 2000×500 px 1100,00 €/kk
  • Mainosboxi sivupalstassa ja mobiilinäkymässä kaikilla sivuilla: 1×1, 600×600 px 490,00 €/kk
  • Banneri sivupalstassa kaikilla paitsi etusivulla, koostesivulla keskipalstassa: 2×1, 600×300 px 350,00 €/kk

Paraatibannerin kanssa tarvitaan aina myös boxi (1×1) -mallinen aineisto, jota käytetään mobiilissa.

Suunnitteluohje:
Palvelu on responsiivinen, lopullinen mainoksen esittämiskoko riippuu käyttäjän näytön resoluutiosta. Mainosta skaalataan pienemmäksi kuvasuhde säilyttäen. Palvelu voi skaalata originaalitiedostoa maximissaan n. 50% pienemmäksi alkuperäiskoosta pienempiä näyttöjä varten esim. tableteissa. Aineistoa tehdessä kannattaa huomioida, että tekstit ovat luettavia, vaikka mainos näytettäisiin 50% koossa.

Digitaaliset ratkaisut

Verkkosivuillamme on monta erilaista vaihtoehtoa saada tuotteesi näyttävästi ja kiinnostavasti esille. Kerro toiveesi tai ideoidaan sopiva vaihtoehto yhdessä!

Digitaaliset mainosratkaisut pdf

Näyteikkuna/kampanjasivu
Toiminnallisuus sopii esimerkiksi mainostajan tuotteiden esittelemiseen informatiivisella ja visuaalisesti tyylikkäällä tavalla. Visuaalisesti brändättävissä toiveiden mukaan. Esimerkki näyteikkunatoteutuksesta.

Kuvakilpailu
Asiakkaan brändin ympärille rakennettu kuvakilpailu, jossa voidaan pyytää käviöjitä osallistumaan lähettämällä omia kuvia tai äänestämällä asiakkaan kuvista suosikkia. Visuaalisesti brändättävissä toiveiden mukaan. Katso esimerkki kuvakilpailutoteutuksesta.

Tietovisa
Visailuhenkinen ja viihdyttävä toteutus, jossa mainostajan tuotteita ja palveluita voi esitellä hauskalla ja mukaansatenmpaavalla tavalla. Visuaalisesti brändättävissä toiveiden mukaan. Katso esimerkki tietovisatoteutuksesta.

Yhteistyöartikkeli
Yhteistyökumppanin ja Suomen Luonnon toimituksen kanssa yhteistyössä toimitettu journalistinen artikkelimainen sisältö. Artikkelin yhteydessä maininta “Kaupallinen yhteistyö”. Katso esimerkki yhteistyöartikkelista.

Kilpailu
Asiakkaalle brändätty kilpailu, jossa voidaan kysyä tuotteeseen tai palveluun liittyvä kysymys. Osallistuminen tapahtuu täyttämällä yhteystiedot lomakkeelle. Visuaalisesti brändättävissä toiveiden mukaan. Katso esimerkki kilpailusta.

 

Mediamyynti ja varaukset:

Saarsalo Oy
Timo Lepistö 044 534 9878
timo.lepisto@saarsalo.fi