Luonnonystävän ykköslehden verkkosivusto, joka tavoittaa lehden lukijoiden lisäksi runsaasti muuta luonnosta, ympäristöstä ja ekologisesta elämäntavasta kiinnostunutta yleisöä. Sivusto tarjoaa ajankohtaista luontotietoa, vinkkejä luontoharrastukseen, lisämateriaalia lehden artikkeleihin, lehdentekijöiden ja asiantuntijoiden blogeja, lukijoiden luontokuvia ja kilpailuja.

Mediakortti 2024 >

Digitaaliset mainosratkaisut >

Verkkosivuston kävijämäärät

  •  Käyntejä keskimäärin 213 000 / kuukausi
  • Yksilöityjä kävijöitä keskimäärin 151 000 / kuukausi
  • Sivun katseluita keskimäärin 323 000 / kuukausi

Sosiaalinen media

  • Facebook 107 000 seuraajaa
  • Instagram 122 000 seuraajaa
  • X 15 000 seuraajaa

Bannerimainonta

Formaatti: JPG Mukana toimitetaan linkki, johon bannerin toivotaan johtavan.
Resoluutio: 72dpi
Väriavaruus: RGB

Mainosten paikat, kuvasuhteet ja aineistokoot:

  • Paraatibanneri sivujen yläosassa: 4×1, 2000×500 px 1100,00 €/kk
  • Mainosboxi sivupalstassa ja mobiilinäkymässä kaikilla sivuilla: 1×1, 600×600 px 490,00 €/kk
  • Banneri sivupalstassa kaikilla paitsi etusivulla, koostesivulla keskipalstassa: 2×1, 600×300 px 350,00 €/kk

Paraatibannerin kanssa tarvitaan aina myös boxi (1×1) -mallinen aineisto, jota käytetään mobiilissa.

Suunnitteluohje:
Palvelu on responsiivinen, lopullinen mainoksen esittämiskoko riippuu käyttäjän näytön resoluutiosta. Mainosta skaalataan pienemmäksi kuvasuhde säilyttäen. Palvelu voi skaalata originaalitiedostoa maximissaan n. 50% pienemmäksi alkuperäiskoosta pienempiä näyttöjä varten esim. tableteissa. Aineistoa tehdessä kannattaa huomioida, että tekstit ovat luettavia, vaikka mainos näytettäisiin 50% koossa.

Digitaaliset ratkaisut

Verkkosivuillamme on monta erilaista vaihtoehtoa saada tuotteesi näyttävästi ja kiinnostavasti esille. Kerro toiveesi tai ideoidaan sopiva vaihtoehto yhdessä!

Digitaaliset mainosratkaisut pdf

Näyteikkuna/kampanjasivu
Toiminnallisuus sopii esimerkiksi mainostajan tuotteiden esittelemiseen informatiivisella ja visuaalisesti tyylikkäällä tavalla. Visuaalisesti brändättävissä toiveiden mukaan. Esimerkki näyteikkunatoteutuksesta.

Kuvakilpailu
Asiakkaan brändin ympärille rakennettu kuvakilpailu, jossa voidaan pyytää käviöjitä osallistumaan lähettämällä omia kuvia tai äänestämällä asiakkaan kuvista suosikkia. Visuaalisesti brändättävissä toiveiden mukaan. Katso esimerkki kuvakilpailutoteutuksesta.

Tietovisa
Visailuhenkinen ja viihdyttävä toteutus, jossa mainostajan tuotteita ja palveluita voi esitellä hauskalla ja mukaansatenmpaavalla tavalla. Visuaalisesti brändättävissä toiveiden mukaan. Katso esimerkki tietovisatoteutuksesta.

Yhteistyöartikkeli
Yhteistyökumppanin ja Suomen Luonnon toimituksen kanssa yhteistyössä toimitettu journalistinen artikkelimainen sisältö. Artikkelin yhteydessä maininta “Kaupallinen yhteistyö”. Katso esimerkki yhteistyöartikkelista.

Kilpailu
Asiakkaalle brändätty kilpailu, jossa voidaan kysyä tuotteeseen tai palveluun liittyvä kysymys. Osallistuminen tapahtuu täyttämällä yhteystiedot lomakkeelle. Visuaalisesti brändättävissä toiveiden mukaan. Katso esimerkki kilpailusta.

Aineiston toimitusosoite: ilmoitukset@sll.fi

Mediamyynti ja varaukset:

Saarsalo Oy

Niina Tuulaskoski Puh. 041 3131047

niina.tuulaskoski@saarsalo.fi

Ilmoitusvarausten peruuttaminen 

Viimeistään mediatiedoissa mainittuna numeron viimeisenä varauspäivänä. Verkon ilmoitusten peruutukset viimeistään 5 arkipäivää ennen kampanjan alkua. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50 % ilmoitushinnasta.

Reklamaatiot ja lehden vastuu ilmoituksista

Reklamaatiot kirjallisesti 14 vrk kuluessa lehden ilmestymisestä tai verkokampanjan alkamisesta. Vastuu virheistä tai ilmoituksen poisjäämisestä rajoittuu ilmoitushinnan palauttamiseen. Asiakas vastaa toimittamansa aineiston oikeellisuudesta. Julkaisija pidättää itselleen oikeuden jättää julkaisematta toiminta-ajatuksen vastaiset mainokset.

Julkaisija

Suomen luonnonsuojeluliitto ry
Itälahdenkatu 22 b A, 00210 Helsinki
Puh (09) 228 08210
www.sll.fi
www.suomenluonto.fi